torsdag 11 mars 2010

Fördriver lite tid i skolan.

Jag vet inte riktigt hur jag lyckas men hur som helst så lyckas jag... Jag gick upp en timma tidigare än vanligt idag för att hinna läsa lite innan engelska provet osv. Alltså gick jag upp två timmar innan bussen gick och ändå blir det svinstressigt för mig att hinna till bussen!?!? Alltså är det ingen idé för min del att försöka gå upp tidigare och ge mig själv lite extra tid, jag stressar sönder i alla fall..

Nu sitter jag i skolan, ensam, och väntar på att den sista lektionen ska börja. Alla andra har dragit hem , det är bara jag och typ fyra till som läser kursen. Jag tar ikapp från förra året då jag aldrig läste kursen. Sitter i matsalen och lyssnar på 6 fjortisar som tror att dem är så jävla coola fast dem egentligen bara är patetiska. Om jag skulle syssla med hissning och dissning så skulle jag verkligen dissa alla fjortistjejer som gör allt för uppmärksamhet. Skriker, springer runt och flamsar och helt enkelt tror att alla rättar sig efter dem. det gör vi inte! Jag skulle hissa oss supermogna ungdomar som lever ett strukturerat liv och endast sysslar med livsviktigheter... Skämt å sido, så mogen är man väl inte. Än. ;)

Tror jag drar till solariet efter skolan. Känner att jag behöver lite ljusterapi, det gör mig ju på så bra humör ;-) Plus att jag måste jobba på färgen. Jag tillhör ju inte den gruppen lyckligt lottade människor som får massa färg efter en solning. jag måste kämpa!

Tror jag måste ta tag i mitt planerande inför påsk nu... Blir antagligen att jag drar upp till Sälen igen. Men hur jag tar mig dit och hur länge jag stannar måste jag kolla upp. Ska bli skönt att få några extra skiddagar i alla fall.

Nu är det lektion som gäller! Sedan sola och sedan hem och decka i soffan med lite godis ;-)

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar