onsdag 10 mars 2010

Gossip Girl

Äntligen har ett nytt Gossip Girl avsnitt kommit! Som jag längtat. Sitter just nu och kollar på det men det är stort fel på mitt internet och det buffrar lite segt nu i de sista fem minuterna...

Min dagen blev inte en toppendag som jag hoppats på. Jag har alltid blivit lärd att man ska säga vad man tycker och tänker och inte hålla inne med sådant som man är ledsen över (inte annat heller för den delen). Vissa människor klarar inte av kritik och vänder istället allt tillbaka. Så tydligen är allt mitt fel, jag sabbar allt och bla bla bla... Tycker det är svagt av människor att inte kunna ta kritik och framför att inte kunna diskutera. Men men... Jag kan släppa allt nu i alla fall och verkligen känna att jag försökte. Får man ingen respons så är det ingen idé att kämpa. Ditt sätt och dina taskiga ord förstörde i alla fall hela min dag. Tack så mycket.

Nu ska jag se klart Gossip girl, sedan blir det plugg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar