onsdag 3 mars 2010

Har brett ut mig i soffan...

... liksom mamma och pappa. Pappa ligger med fötter och ben likt en spindel över hela soffan och löjlar sig. Jag vill se på Hogan Knows Best medans pappa vill se nåt på discovery, mamma bryr sig inte särskilt mycket om vad..

"Benmassage! Ge mig benmassage och du får se på skitprogrammet!" säger pappa. Så låter det alltid här hemma. Han tar varje chans han får. Suck.. Ändå var det jag som först var i soffan. Jag vet, jag kan kolla på mitt rum med det är så ensamt. Nu ser vi inte längre på varken det ena eller det andra... Nu är det nån dokumentär med The Ark. Ola Salo har tuffat till sig med en nu look (skämt o sido). Han ser ut som en blandning av Jesus och Thomas Di Leva.

Jag saknar min bästa vän Felicia! Oj va längesedan det var vi sågs. Denna skolan alltså... Träffade Leo på bussen idag och fick mig en utskällning av att jag inte hör av mig trots att han skickat miljarders sms och skrivit på face... Sry, skolan tar all min tid. Ska ta mig ett snack med skolstyrelsen ;-)

Nu är det dags för Andra Avenyn! Jäklar va många program jag gjort reklam för under bara ett och sama inlägg..! ;-) Kan ju, när jag ändå är igång, säga att gårdagens avsnitt av Desperate Housewives var riktigt spännande och att jag längtar till den 25e mars när nästa avsnitt av Vampire diaries kommer OCH vafan är 23e avsnittet av OTH?

godnatt,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar