fredag 5 mars 2010

Fredagkväll

Godafton kära vän!

Idag har varit en härlig fredag. Två lektioner, slutade halv elva. Satt dock kvar med Malin i skolan en timma sedan drog vi in en sväng till stan och fikade medan vi väntade på Sandra. Planen var att vi skulle åka och gymma. Men det slutade med att Sandra och Malin åkte och gymmade och jag åkte hem o slappade. Jag får skärpa till mig! Städade min del av övervåningen, duschade och gjorde mig i ordning. Sedan kom A hem till mig. Vi hann inte göra så mycket innan vi skulle åka vidare. Drog in till eriksberg för att bowla med malin, A och hans två kompisar Piff och Puff (malins påhitt av namn). Dem var dock väldigt stukade när dem kom så vi bestämde oss för att inte bowla med risk för att typ skada nån eller helt enkelt bara skämma ut oss! Så vi drog in till stan, satte Piff och Puff på ett tåg till Lindome och sedan gick Jag, A och Malin till Condeco och fikade. Mysigt! Satt och kollade på massa random folk och hade kul åt den ena och den andra. Vet inte vem av oss som var taskigast. Hur som helst har min dag varit riktigt trevlig! :)

Imån ska jag vara med min saknade Lisa! Vi ska frossa i chips, godis och läsk och bara dega. Det ska bli riktigt trevligt!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar