onsdag 17 mars 2010

Tillbaka i skolan!

Jaha, då var långhelgen över och nu sitter jag i skolan igen. Hade jag inte haft en massa extra lektioner över de vanliga hade jag slutat klockan elva, men nej nej... Klockan 17 slutar jag! kul! Lektionen mitt på dagen var inställd så har i princip håltimma mellan 11 och 16. Är för lat för att dra in till stan så jag sitter i skolan med Gurpan och Sebastian och försöker fördriva lite tid. Förtillfället sitter vi och ska beställa biobiljetter. Imån ska nämligen jag, Felicia, Sebastian och Rasmus gå och kolla på Alice i Underlandet. I 3D. Jag ska kolla en film på 3D... det är inte okej. Det är förnedrande att sitta i en biosalong med dessa fula glasögon! Dem får fan fixa en bättre design. Kanske ta lite inspiration från gucci, versace, prestige eller varför inte pilotglasögon!? Jag kanske rent utan är så cool att jag drar dit med egna solglasögon och offrar denna underbara fantastiska syn bara för att jag inte tänker sjunka så lågt att ta på mig dessa solglasögon...?

Hur som helst har min dator omformaterats idag. Den är segare än vanligt....? Misslyckat? eh ja... Vet ni vad datorkillen sa då? Jo han sa såhär, jag har rensat allt förutom det du har i "Mina dokument". Snacka om att jag höll på att sjunka under jorden!!! ALLT jag hade fanns på "Mina dokument" men jag raderade allt och skickade det absolut nödvändigaste till mina mejl. Alltså har jag förlorat en jävla massa i onödan. Inte okej. Och Matilda, jag var iroooonisk i gårdagens inlägg! Jag är inte mer datorberoende än dig ;-) tror jag...

pusss

1 kommentar:

  1. jo jo det trrr jag nog, du vill sitta vid datorn av en helt annan anledning än mig, så ja du är mest beroende!

    SvaraRadera