måndag 15 mars 2010

Läkaridiot!

Jag är ganska sur just nu. Var på ett läkarbesök tidigare idag och och läkaren tog upp andra problem än just det jag var där för. Fick inte ut något av det besöket över huvudtaget. Jag var där på grund av min tidigare sjukdom. Men det var det enda hon pratade om. Jävla datorer som sparar all information säger jag bara! Kärringen fattade inte att jag är frisk från det gamla nu, i det stora hela iaf... Hon undrade om jag behövde mer läkarhjälp för sjukdomen och om jag behövde prata med nån. Prata med nån!? Jag har pratat med nån i flera år, jag har fått all hjälp som möjligen går att få och jag vill inte ha mer hjälp! Jag blev bara så upprörd för jag tycker inte det är okej att dra upp det ämnet om det inte är på grund av det jag är där.. Det blir inte bättre om hon tar upp alla symptom och anser att jag har dem eller vad fan det nu var hon påpekade. Nej jag behöver ingen mer hjälp! Nej, jag anser inte att jag är sjuk längre! Nej, mina organ lade inte av helt! Blä. Tant. Hur som helst gick jag därifrån efter att ha fått mer hjälp om massa oväsentliga saker och knappt nån hjälp alls om själva anledningen till att jag ens drog dit.

Nu ska jag äta godis, eller kanske frukt. Nåt ska jag äta iaf.

1 kommentar:

  1. sicken kärring, ska ta mig ett snack med henne! <3

    SvaraRadera