fredag 12 mars 2010

Skrattar åt mig själv.

Jag har varit ute med min älskade vän F nyss. Haha, jag höll på att garva ihjäl mig. Han skulle fixa en sak åt mig och jag var orolig över att han inte skulle hitta det han skulle hitta. Så får jag ett sms:

"Jag sprang rakt på det när jag kom in i butiken!"

Åh nej, svarade jag då, du trampade väl inte sönder det?!?!
HAHAHAHAHA, så himla rolig är jag! Jag satt och skrattade helt för mig själv. inte okej!

Ikväll ska det festas! Malin fyller 18 i morgon och ikväll ska vi småbarn (som inte fyllt 18 än) fira henne. Dags att börja ladda nu :) Tar mig nog en tupplur innan, annars hinner jag väl decka innan jag ens börjat festa... Okej, det var ett skämt, jag ska inte balla ur! Det blir jätte lugnt, nåt glas vin, nån öl och sedan finito! Man vill ju inte vara odräglig va ;-)

ha en trevlig kväll, det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar