söndag 14 mars 2010

Min kära vän Matilda är en smula konstig!

Jag har en kompis som heter Matilda. Hon är störtskön, rolig som få och har i princip inga hämningar. Men hennes syn på killar är fan inte lika rolig ska jag säga dig! Okej, min syn på hur en snygg kille ska se ut är inte alla gånger helt okej heller. Jag gillar sunkstilen a la Justin Bobby. Sunkig, pundig och crazy, det gillar jag. Men Matilda... Vad gillar hon? Väluppfostrad, kostymnisse, no tattoos(!!!!!!?) och kanske en smula tråkig? Nej, det sista var taskigt, det är mina förutfattade meningar som spökar. En kille behöver inte vara tråkig för att han typ är perfekt. Eller? Nej.... faktiskt inte. Alla har självklart olika syn på saker i livet. Men kolla här



Alltså visst. Båda är väl snygga. Kille nr ett ser dock ganska "vanlig" ut, snäll, gullig och välupfostrad. Kille nr 2 är sexig! Det faktum att det är Justin Timberlake förstör min teori en smula då jag inte är ett jättestort fan av honom. Men det är ju ingen tvekan om saken, han är snyggast! Eller? Som sagt, alla har olika smak. Men vafaaan! Kan man tacka nej till en kille med den magen och den blicken? Don't think so!

Måste pallra mig upp ur soffan nu och städa innan mamma blir sur på mig. För övrigt pratade vi om skilsmässor idag vid frukosten, mamma och jag. Mina föräldrar ska absolut inte gå isär så misstolka inte, men vi pratade om hur det skulle bli om det skulle hända. Flytta mellan två boenden varannan vecka skulle jag aldrig klara av. Jag skulle stressa ihjäl mig och antagligen bli mer sjuk än jag någonsin varit nån gång i mitt liv. Jag sa till mamma att jag nog bara skulle bo hos en förälder om det skulle hända. Hon frågade vem och jag sa pappa! Haha, så vill hon träffa sin dotter får hon nog hålla sig kvar i förhållandet ;-) Det finns nog ingen tvekan om att hon inte skulle göra det dock. Men det var ganska wierd att prata om det. Vilken omställning det skulle vara!

Städa var det ja!

1 kommentar:

  1. Jag tycker bara att stiligt är bättre än sexigt, och insidan bättre än utsidan :) Haha

    SvaraRadera