onsdag 3 mars 2010

Självömkan och irriterande föräldrar!

Hela morgonen har jag gått runt hemma med tårar i ögonen och tyckt så otroligt jävla synd om mig själv. Jag vet, jag är en dålig människa. Borde tycka synd om alla fattiga och orättvist behandlade människor i världen istället, JAG VET! Men just idag var det ovanligt synd om lilla mig. Vaknade i morse och trodde jag skulle spy upp allt innehåll i magen. Jag får så ibland, alla symptom på att jag kommer spy finns där men det liksom kommer inget. Jag trodde jag skulle trilla ihop på marken av att jag mådde så illa. Mammas enda förklaring till detta är mina jävla minipiller

"sluta ta dem så blir det bättre!" sa hon. Vadå bätttre? Varför skulle det vara fel på dem? Jag har hfat problem med illamående i flera år och nu skulle det plötsligt vara ett litet pillers fel att jag mår illa? Skitsnack säger jag.

"Du ska gå till skolan, inget snack om saken! Så länge du inte spyr kan du inte vara hemma var och varannan dag!".
Okej, jag fattar. Jag är inte dum i huvudet. Men hur kul tror du att det är att sitta på en fullproppad buss och känna att man ska spy vilken sekund som helst? Inte jättekul ska jag be att få tala om! Men iväg till skolan kom jag tillsist i alla fall. Kanske lika bra det, haft prov på typ halva naturkunskaps B kursen nu på morgonen och det var väl jävligt skönt att få det gjort. Men nu då? Nu ska jag sitta här i 7 timmar till och jag mår fortfarande illa! Känner jag min mamma rätt kommer hon snart ringa eller smsa och gulla med mig. Mamma om du läser detta, jag känner dig vid detta laget och vet hur du fungerar ;-) Och om du INTE ringer och gullar, och tex säger att du kommer pröjsa halva min foundation jag ska köpa så blir jag besviken och kommer fortsätta vara sur på dig i flera dagar!

Älskar mina föräldrar, men dem är totalt hopplösa när dem inte kan sätta sig in i situationen och fatta vad jag menar!

Nu är det dags för ytterligare en timma Naturkunskap. Trodde jag gick samhäll??? Ändå har jag så himla mycket att göra med naturen just nu. Men men, det är väl kul.

http://cn1.kaboodle.com/hi/img/2/0/0/c4/0/AAAAArJaMvEAAAAAAMQPDA.jpg
det är förövrigt denna foundation jag ska köpa. Den är bäst! dryg, tunn, täckande och ger en naturlig färg! Priset är 285 kronor.

pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar