tisdag 9 mars 2010

update update...

Jahopp, sitter just nu och tänker "Se där ja, nu sket sig allt igen och blev precis exakt som det brukar". Men sedan tänker jag att detta bara var en pytteliten motgång med desto större missförstånd. Eller? Haha, Lollos hjärna fattar för tillfället ingenting..

Idag har varit en riktigt trevlig dag. Efter skolan åkte jag och Lisa in till stan och åt sushi. Sedan gick vi runt på stan och letade bland annat efter ett tatuerar ställe utan framgång. Satte oss sedan på ett jätte trevligt fik (som jag inte längre minns namnet på). Vi pluggade lite och pratade mycket. Satt där i över två timmar innan vi tog vagnen till scandinavium för att se Frölunda slå Timrå. Eller inte.... Det gick inte så bra idag. Matchen slutade 2-1 till Timrå. 15 timmar efter att jag gick hemifrån i morse är jag nu hemma igen. Sova är det som gäller!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar