torsdag 11 mars 2010

Godnatt

Det var riktigt härligt att sola förut! Träffade Leo på hem vägen :-)

Har legat halvdöd i soffan hela eftermiddagen/kvällen och bara varit allmänt grinig. De senaste två dagarna har faktiskt inte varit speciellt roliga... Har inte hunnit fundera något på det då jag haft fullt upp med att plugga. Men idag, när jag inte haft något för mig har liksom alla negativa tankar regnat ner över mig. Har mått illa, haft sura uppstötningar och bara varit gnällig och irriterad. Får nog fortsätta köra på i full fart så jag inte hinner tänka. Mamma blev riktigt sur på mig nyss också, hon smällde igen dörren efter mig och var riktigt arg helt enkelt. Men det var befogat.... Fick så dåligt samvete att jag började städa, trots att hennes surhet inte hade med städning att göra ;-)

Har suttit och kollat på gitarrer på internet med pappa. Vill ha en hängande på väggen när jag gör om på mitt rum.

En sån här vill jag ha. Fast antingen helsvart eller helvit. Vill ha vita väggar och en svart fondvägg. Är gitarren vit ska den hänga på den svarta väggen, är den svart ska den hänga på någon av de vita. Jag har verkligen planer kan jag lova... Det ska vara ett rum i Rock tema. Pappa gillar't ;) Ska ha lite planscher osv också Men först ska rummet byggas ut så det lär dröja ett tag.

Nu är det dusch som gäller, sedan sova gott i min härliga säng. Imån slutar jag halv elva. Värt säger jag bara... Men jag pallrar mig väl in såklart. Imån kväll ska vi fira Malin som blir 18 på lördag. Stora tjejen! Fusk!

godnatt

1 kommentar:

  1. Du kan hänga mig på din vägg så blir det fett rock!

    SvaraRadera