söndag 14 mars 2010

Precis krupit ner i sängen

Klockan är 00:15 och jag är helt slut! Börjar jag bli gammal i förtid eller något? Känns inte alls okej. Men det är väl min svajande hälsa som spökar. Har mått illa nästan konstant idag, kallsvettats och haft huvudvärk. Skulle egentligen åkt hem till Matilda ikväll för att kolla Melodifestivalen. Men det blev ingen Matilda... Ingen melodifestival heller för den delen. Grannen kom nämligen in med hockeybiljetter. Jag ville verkligen se sista elitseriematchen innan slutspelet började, så jag strejkade från mitt illamående i några timmar och tänkte att jag fan skulle få åtminstone några trevliga timmar denna lördagen. Matchen gick åt helvette, men det var ganska trevligt ändå. Sprang på Adam under en av pauserna. Kul att prata lite med honom, det var ett tag sedan. Vi umgicks nästan jämt när jag gick i 8an. Jag bodde nästan hos honom och jag lärde även känna hans mamma och lillasyster. Men det var många år sedan nu... Träffade även Jesper mitt bland allt folk.

Ikväll har det bara varit jag och pappa hemma. Vi tänkte köpa med oss sushi hem efter hockeyn men allt i torslanda var stängt så det fick bli att åka till Maxi och handla lite. Slutade med att middagen blev ryggfilé, bröd, roculla, soltorkade tomater och vitlökssmör. Mums!

Nu ska jag sova, natti natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar