lördag 13 mars 2010

Justin Bieber och Ryan Schekler


OJ, säger jag bara. Vilken kille! Jag ligger i soffan och kollar MTV med typ högsta ljudet på surroundet. Helt plötsligt sätts denna killens musikvideo på och jag blev självklart helt till mig. Han heter Justin Bieber, är 15 år och hans musik spelar redan på MTV!!! Det är ju helt galet. Fatta vilken stor dröm som gått i uppfyllelse för denna killen. Och jag som är så blödig kan inte annat än att få några tårar i ögat! Kolla in hans musikvideo här: Justin Bieber ft. Ludacris - Baby

Jag kommer nog befinna mig i liggande läge i soffan ganska många timmar framöver. Det är "Life of Ryan" marathon på MTV om en timma och det kan jag inte missa! Han är så cool... och så snygg!




Att killen är sponsrad av Red Bull gör ju inte direkt saken sämre!

Nej, nu återgår jag till TVn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar