torsdag 18 mars 2010

Drogar!

Alltså jag sitter och drogar en jävla massa låtar för tillfället. Jag vet inte vad det är med mig, men jag blir så glad av vissa låtar för tillfället. Nu är det såhär att jag inte riktigt vet om jag änvänder mig av en dålig bloggsajt eller om det är jag som är oteknisk. Men hur som helst lyckas jag inte med att lägga upp t.ex. musikvideor direkt på bloggen utan kan bara länka till typ youtube. Men jag tycker inte det är lika fräckt! Funderar på att byta blogg. Men känns rätt jobbigt att byta bara på grund av detta problemet.

Men du kan få min spotify lista med dessa goa låtar jag pratar om
Drogar dessa goa låtar Varsågod, inga problem. Jag vet, jag är såååå snäll.

Brukar ju mest digga rock, men har kommit in i nån löjlig smörsångs, hiphop/rnb period. Suck... Vad ska pappa säga. Får nog gå hem och lyssna igenom några gamla LP skivor med temat ROCK så jag kommer på rätt spår igen så att säga.

Jag har druckit kaffe precis och jag känner mig typ bäng. Det är samma visa som igår, jag vill DANSA! På golvet, i skolan, i matsalen, kanske i lärarrummet eller i arenan. Haha, det hade varit en syn för gudarna om jag får säga så utan att låta allt för religiös.

Nej fan, nu får det räcka. Ha det fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar