måndag 15 mars 2010

Solsken!

Godmorgon. För mig är det fortfarande helg. Skolan börjar inte förens på onsdag och det är sååååå skönt måste jag säga! Solen har verkligen letat sig fram nu de sista dagarna och det är verkligen underbart. Dock är jag alldeles för lat för att gå upp ur min varma, sköna säng. Jag skulle ju kunna svepa in mig i en filt och sätta mig på altanen för att äta frukost.... Fast nej, det gör jag nog inte. Då måste jag först leta upp mina dörrnycklar och det pallar jag inte. Det får bli ett senare problem. Klockan två ska jag åka hemifrån nämligen, då är det ju bra med nycklar... Jag är lite orolig över mitt ständiga illamående. På eget bevåg började jag med min medicinering igår igen, hoppas det blir bättre. Ett årsedan jag åt dem ungefär. Hoppas det blir bra!

Jag hade en sådan sjuk dröm inatt... Jag var och badade vid en strand i Australien. Plötsligt blev jg biten av en jävla haj i armen och folk som var runt mig var tvungen att komma med en kniv och skära bort min arm. Jag var jätte ledsen! Men så helt plötsligt satte nån tillbaka min arm och jag kunde röra den som vanligt. Men usch va läskigt det var. Man kan väl tyda drömmar? Vad fan betydde denna då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar