tisdag 23 mars 2010

Sjuk...

Blä, nu har jag blivit sjuk igen. Det kanske var dags igen. Det var trots allt några veckor sedan sist... Åkte in till skolan i morse och allt kändes bra, var bara trött (men det är väl ganska normalt klockan sju på morgonen..). Under första lektionen frös jag som fan trots att jag satt inomhus med halsduk och vinterjacka. Hade feber och var helt yr. Tog bussen hem och nu har jag bara legat nedbäddad i soffan hela dagen. Har kollat det senaste avsnittet av Gossip Girl, men annars har jag bara sovit. Pappa kom precis hem och ha konstaterade att jag fortfarande har feber. Har sjukt ont i huvudet också, typ bakom öronen. Jätte konstigt. Det känns som om jag haft ett hårt sittande diadem på mig i flera timmar, ni vet den där känslan av att det trycker. Exakt så känns det, och jag har definitivt inte haft något diadem på mig.

Får väl se hur länge man blir hemma denna gången. Vill försöka gå imån. Men får se. Nu ska jag plugga lite svenska. Ska försöka få ihop ett tal tills på måndag. kul! Eller inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar