tisdag 2 mars 2010

Nyduschad!

Jag har precis tagit en lång, härlig dusch. Jag älskar att duscha, men jag tror inte pappa älskar mina långa duschar lika mycket. Jag duschar nämligen i kokhett vatten då jag av nån anledning lät min kropp att tåla onormalt varmt vatten. Ni vet en sådan duschkran man vrider på och efter ett varv måste trycka in en knapp för att komma över en gräns där vattnet är varmare - jag vrider ett halvt varv till efter den gränsen medans resten av familjen är "en kvart innan" gränsen. Så det är väl jag som står för alla dyra vattenkostnader i detta hemmet. Men det får dem tåla! ;-) Hur som helst blev det en härlig dusch. Ska snart smörja in mina nyrakade ben och armar och annat med baby olja, så jag blir lika mjuk som en bebis! Fyfan va jag brände mig igår på solariet! Det är helt galet. Jag tog den starkaste och solade i lite mer än en kvart. Min rumpa är illröd. Haha! Tur att ingen kommer att få se den på ett tag....

Har för övrigt suttit och mailat ut mitt intresse för sommarjobb till några olika företag. Får väl hoppas att det ger något napp. Hur ska jag annars lyckas åka ut och resa i sommar efter min 18 års dag? På tal om 18 års dag! Fick ett sms av min syssling idag som bjöd in oss på 18 års släktkalas. Herregud vad tiden får fort, det var inte längesedan vi var små pluttar och plaskade runt i poolen nere i skåne och lekte med diverse olika leksaker.

Bara jag och mamma hemma ikväll. De andra två fick biljetter till frölunda - hv71 så dem kommer man inte se röken av på hela kvällen. Jag är lite gnällig över att jag inte fick gå med utan att syrran fick biljetten istället. Men rättvist ska tydligen vara rättvist! Nästa vecka ska jag och Lisa på hockey, så får väl hålla mig tills dess ;) Nu ska jag och mamma äta middag.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar